Feladatok:
• A Társaság munkavállalóinak teljes körű bérszámfejtése
• Bérek és egyéb juttatások számfejtése
• Béren kívüli juttatási rendszer nyilvántartása és ügyintézése
• TB kifizetőhelyi feladatok ellátása
• Havi bevallások, statisztikák, adatszolgáltatások, kimutatások készítése
• Főkönyvi feladás elkészítése
• Kapcsolattartás a munkavállalókkal, segítségnyújtás bér- és munkaügyi kérdésekben.
Az álláshoz tartozó elvárások:
• Rendelkezik legalább középfokú TB ügyintézői és bérügyi végzettséggel
• Rendelkezik átfogó és naprakész bérszámfejtési és TB jogszabályi ismeretekkel
• Szakmai tapasztalat: minimum 2 éves bér- és TB ügyintéző munkakörben
• Megbízható felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik (Excel, Word)
• Képes csapatban és önállóan is precízen dolgozni
• Rugalmasság, terhelhetőség
• Jó kommunikációs készség szóban és írásban
Előny:
• KulcsBér program ismerete
• pénzügyi/számviteli gyakorlat és legalább középfokú szakirányú (min. OKJ) végzettség (pénzügyi / számviteli / gazdasági)
Amit kínálunk:
• Azonnali munkakezdés
• Rendezett, igényes munkakörnyezet
• Stabil, megbízható háttér
• Rugalmas munkaidő
Munkavégzés helyszíne:
Budapest III. kerület
Jelentkezni bérigény megjelölésével a cv@ofa.hu címen lehet.
Az álláspályázatokkal kapcsolatban kezelt személyes adatok kezelésének körülményeivel, az érintettek jogainak gyakorlásával kapcsolatos részletes információkat (hozzájárulás visszavonása, adatokhoz való hozzáférés, adatok helyesbítése, törlése, kezelésének korlátozása, adathordozhatóság, tiltakozás az adatok kezelése ellen), a jogorvoslatra vonatkozó szabályokat (adatvédelmi hatósághoz, bírósághoz fordulás joga jogsérelem esetén) az OFA Nonprofit Kft., mint Adatkezelő általános Adatkezelési tájékoztatója tartalmazza, mely elérhető az alábbi linken keresztül: https://ofa.hu/files/kozhasznu/Adatkezelesi_tajekoztato.pdf
A hirdetmény itt letölthető.